ulangtahun ke 56 Abah...=)


Allah selamatkan kamu...

Allah selamatkan kamu...

Allah selamatkan Mohd Zulkipli Sujak...

Allah selamatkan kamu...



selamat ulang tahun yang ke 56 buat abahku yang paling aku sayang,Mohd Zulkipli Sujak...
dengan ucapan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah s.w.t dan bahagia disamping keluarga tersayang....
dan segala apa yang dihajati dimakbulkan Allah hendaknya....
Amin....































niat hati aku nak je tulis panjang-panjang,
tapi aku takut nanti tak sempat nak habis taip,
banjir lak bilik aku dengan air mata aku...,
banyak kot dosa aku kat abah aku,
sekarang nie dah bertambah umur dia,
aku nie kadang-kadang bukan nak menyenangkan dia,
menyusahkan dia lagi ada la...,
apa-apa pun nak sangat aku mintak maaf kat dia sekarang nie...



sebenarnya birthday abah aku semalam..
tapi mood semalam hilang gara-gara kes tue..
jadi aku taip hari nie...





abah,acik sayang sangat kat abah...
sayang sangat-sangat...!!!

2 sumpahan beracun:

Sei berkata...

apakah gerangannya wahai kazen ku???
diriku tertanya-tanya....haha

memyn berkata...

eppy bday to ayahde.. uncle paling cool :)