tag by cik Nurul Laluna...=)



1. Sedang buat apa satu jam lepas?


- tengok tv cerita ulangan Benci Bilang Cinta...=)


2. menggunakan hp jenama ?

- Samsung Star..


3. laptop jenama?

- HP Pavilion...=)


4. un9 menggunakan

-TMNet Streamyx....
woaaahh besh gila.....


5. Sedang mendengar ?

- Getar Hati by Gio...
my sis bagi..,besh maa.....


6. Saya rasa saya patut

- tidur sekarang..,kepala dah rasa macam nak pecah nie..,eh tak boleh,tengok tv dulu,cite tgh besh....


7. Pernah tipu kawan ?

- membohong la kalau ada mereka2 yang tak pernah menipu kawan mereka..,
tak kiralah sama ada secara sukarela ataupon terpaksa..,
tipu tetap tipu....=P


8. Pernah ditipu?

- pernah..,selalu dan sering ditipu..,nak kata muka jujur tak pulak,jadi apa kes asyik kena tipu je...
aiy0yo.....


9. Ex- Gf/Bf awak ?

- Siapa dia??saya tak ingat lah..,pasal hari tue kepala saya kena langgar dengan meteor...jadi saya mengalami short term memory lost...


10. kenapa clash ?

- hah penyakit saya datang balik...,apa pasal yaa??? saya tak ingat...aaahhhh....!!!


11. Ada skandal ?

- skandal?? entah ada yang kata berdosa skandal2 nie tapi taktau lah....yang penting saya takda....


12. kenapa perlu ada skandal ?

- bagi mereka yang rasa perlu tue,tanya mereka kenapa..,
pasti jawapan mereka sama.....=)


13. BF/GF sekarang ?

- pergi tanya sama Lisa Surihani...=P


14. Sebab dia pilih saya ?

- tanya juga Lisa Surihani...=P


15. Sudah berapa lama kapel ?

- Letih betul la nak jawab..,still sama,tanya Lisa Surihani...


16. Hadiah paling bermakna pernah diterima?

- hadiah ea..,buat masa nie,jam from my mother...,
and cake made from her own hand...now,dah jadi shit..hahaha....


17. Saya rasa saya ?

- patut cari kerja,macam dah takda life pulak aku nie..,malam hidup siang membuta..,
teruk dah aku nie...nak cari kerja,nak cari kerja....


18. Pakai jam tangan ?

- dulu anti sekarang baru tahu apa itu masa....hahaha....


19. Jenama?

- Polo Club..


20. Necklace ?

- biasa je tapi skrang dah tak pakai lepas kena ceramah dengan kawan aku..,aiyarkk...


21. bertudung or free hair ?

- bertopi boleh???


22. trend tudung?

- kan aku tanya tadi bertopi boleh???


23. lahir pada ?

- 20 Disember 1989..,
hari rabu pukul 11.57 pagi aku keluar dari perut ibu aku...


24. Anak mak atau ayah ?

- anak ibu kot..,
pasal aku lebih senang dengan ibu aku...hee...=D


25. Have siblings ?

- ada..,3 lelaki and 1 perempuan...


26. Choose sibs or friends ?

- bila aku ada prob dengan kawan,aku masih ada adik beradik aku untuk ceriakan aku..,
dan kalau aku ada masalah dengan sibling aku,aku cari kawan aku pula..
pendek kata..,without both of them,i'm nothing....


28. awak akan buat apa kalau ada orang benci awak?

- aku nak tanya balik kat orang tue apa perasaan dia kalau ada orang lain pulak yang benci dia...=)


29. Erti sahabat pada anda ?

- suka,duka,ketawa,menangis,meraung,senang,susah,
gembira,kecewa,meratap,cinta,rindu,sayang,benci,marah...
semua perasaan bercampur menjadi satu yang akhirnya hanya aku sendiri tahu
betapa beretinya seorang sahabat....


30. Dua orang yang paling rapat dengan anda sekarang?

- my Ibu and Her...=)


31. Tag kepada ?

- my cousin..,Mr Sei...
- cik Mira Uttika...
- cik zila...=)
- cik nad cydOt..=)
- cik Adibah..=)
- other bloggers yg follow ma blog.. mekasih yee :)





hahaha..,lama betul tak buat tag nie,lagipon mana ada rang nak tag aku nie...hahah..
saja melayan dikala bosan..
thanks to you..,Nurul Laluna...

0 sumpahan beracun: