Sumpah Ini Ayat Paling Aku Benci Sampai Aku Mati...


motif gambar ;
apakah masa depan dan harapan aku se'mendung' langit itu mungkin ??









"...Pemohonan Anda Tidak Berjaya..."
"..Terima Kasih.."





yaa,ayat nie..,
sumpah,
aku cukup benci ayat nie....
aku semak permohanan IPT yang ini,ayat nie keluar...
aku semak IPT nie pulak, ayat nie jugak keluar..,
aku semak keputusan temuduga yang itu,juga ayat sama keluar...
apa mereka tiada ayat lebih dramatik ke??
balik-balik ayat klise itu juga yang digunakan...
ahh..,
bencinya aku..,
tapi apakan daya..,
itulah realiti yang harus dihadapi setelah segala harapan dibebankan disitu....
ataupun memang 'jodoh' antara ayat itu dan aku terlalu kuat??
haha..,gila!
aku telah merancang apa yang aku rasa terbaik untuk aku...
tetapi,
Allah telahpun menentukan sesuatu yang lebih baik daripada apa yang telah aku rancangkan.....
cuma aku belum tahu apakah yang terbaik untuk aku itu..,
nampaknya,
aku masih perlu menanti lagi...
sabar,sabar dan terus sabar....
dengan tahap keimanan dan kesabaran senipis kulit bawang..,
apakah aku mampu??
biarlah jam terus bergerak selagi bateri dia ada....













tetapi apa yang aku pasti..,
aku benci ayat ini sampai aku mati...
titik noktah !!

=,=

2 sumpahan beracun:

Sei berkata...

da lame aku tunggu blog ni update~ huhu

Andy Zulkipli berkata...

maaf lah,
idea baru tiba....