Cerita Tiga Sekawan.

entry ringkas saja pepagi nie...
sementara mata takleh nak pejam,
actually idea ada tadi..
serius aku tak tipu...,
tolong la percaya,tolong la...,
aku nangis kang,aku nangis..,
okey,tak kesian pon...






takdelah,
tengah-tengah aku dok kerahkan otak untuk huraikan isi untuk entry asal aku..,
aku layan la jap komen barang seketul dua
dekat fb member aku..,
asalnya status dia just untuk menyatakan betapa 'happy'nya dia kesan daripada harga petrol naik...
partayat dia paling tak boleh terima..,
" alaa,naik 5 sen je kot.. "

klik untuk besarkan



kot ?? kenapa perlu kot dalam ayat dia ??
aku tak boleh terima itu..,
apakah hanya kerana dia sering dijemput untuk keluar maka dia boleh sewenangnya mengeluarkan perkataan kot itu??
tidakkah itu mengguris hati dan limpa??
ahh,sudah lah,
haha..,
tetapi lepas tuh dok melarat komen habis sampai segala apa semua yang takde kaitan jadi bahan kat situ..
contohnya apakah lisa surihani mencintai aku??
ehh,salah..,
apa kaitan suami DSNR dengan harga petrol naik??

seperti yang ini..,

dan lagi satu kaitan target rm40 juta filem dR rozmey dengan harga gula naik??

dan seperti yang ini..,

apakah??apakah??
yang pastinya, aku tetap tak pasti kaitan yang dua ini..,
jadi aku anggap ianya hanya omongan bosan antara tiga sekawan.



okey,tutup kes atas..,
cerita sikit tentang entry asal aku...
mungkin ianya entry separa ilmiah yang pertama lah bagi aku...
(kenapa,sebelum nie post kau takda yang
ilmiah ke??)
bukan tue maksud aku,
maksud aku otak aku sangat tak berfungsi kalau cuba nak huraikan sesuatu tajuk itu secara ilmiah...
jadi dengan erti kata lain atau mengambil jalan mudah..,
aku taip entry tahap darjah satu delima punya..,
jadi ianya mengurangkan bebanan otak aku disamping menjana ekonomi keluarga..,
yeahhh,abaikan..
aku merepek.., =,=



jadi,
kalau korang rasa teruja(la sangat) nak tahu apa entry asal aku tuh...,
aku bagi hint lah yang tajuk untuk entry aku tuh aku pernah tulis kat status fb aku..,
jadi pepandai koranglah cari mana satu....
dah,dah...
cukup,
aku dah sangap kali ke bape aku pon taktau..,
mata dah stok-stok naga api me
rahnya...
tulang belakang punya bunyi dah macam nak reput..,

chaltee karo mere bhai dulu...
salam...
@_@








2 sumpahan beracun:

Tanpa Nama berkata...

ko nak tahu knpe ada kot~~alah bg jelah naik 50 sen ke apa ke...bg dye jatuh skit PRU yg bwu nti~~skg je kot 5 sen,t klu dye menang PRS opss silap PRU, bwu lah dye naik RM 1....hahahahhaha...tu mksud KOT kat ayat tu~~hahahahaha

Sca Ndx berkata...

kenapa ddr pun terlibat?dia tak bersalah